Waarom KIWA Keurmerk?

Zzp’ers in de zorg krijgen steeds meer te maken met allerlei regels die er binnen het vakgebied gelden en dat levert vaak extra administratief werk op. MijnKeurmerk is er op gericht, op basis van wet- en regelgeving, kwaliteit en ondernemerschap, dat de zzp’er in het digitale dossier bewijzen toe kan voegen zodat men kan aantonen aan de specifieke eisen te voldoen. 

Hierbij alle voordelen op een rijtje voor u als ZZP’er in de zorg:

  • Een centrale plek waar alle zorgrelevante documenten zijn opgeslagen;
  • U kunt derde partijen toegang verlenen tot de documenten in uw dossier;
  • Uw documenten zijn up-to-date conform wet- en regelgeving en geldigheid;
  • U wordt gecertificeerd en krijgt een vermelding in het Keurmerkregister;
  • Jaarlijkse audit waarbij wij de documenten (opnieuw) beoordelen;
  • Opdrachtgevers kunnen uw certificering in het keurmerkregister controleren;
  • Jaarlijkse controle van uw dossier door Kiwa MijnKeurmerk als onafhankelijke derde partij. 

MijnKeurmerk voert jaarlijks een audit uit om te borgen dat u nog steeds aan alle eisen van het keurmerk voldoet. De borging zorgt er ook voor dat alle documenten hun geldigheid hebben en hiermee het dossier up-to-date is.

Wil j e meer weten over KIWA MijnKeurmerk, check: https://www.mijnkeurmerk.nl/home/